Company Logo

slide 1 slide 2 slide 3

Випадкове зображення

dscn3893.jpg

Статистика відвідувань

mod_jvcountermod_jvcountermod_jvcountermod_jvcountermod_jvcountermod_jvcountermod_jvcounter
38
235
727
5989
409130
192.168.0.146

Зараз на сайті

На сайті 12 гостей та немає учасників

Share

Вступив в силу Закон про електронні довірчі послуги

 

Консультує начальник Головного територіального управління юстиції у Миколаївській області Роман Возняк

 

7 листопада, набув чинності Закон «Про електронні довірчих послуги».

 

Закон полегшує транскордонне використання онлайн-послуг, що створює умови для безпечної електронної ідентифікації і аутентифікації, а також взаємного визнання електронного підпису, електронних документів і послуг.

 

Документом встановлено, що електронні довірчі послуги надаються, як правило, на договірних засадах. До складу електронних довірчих послуг входять:

 

- створення, перевірка і підтвердження вдосконаленого електронного підпису або печатки;

 

- формування, перевірка та підтвердження дії сертифіката електронного підпису або печатки;

 

- формування, перевірка та підтвердження дії сертифіката справжності веб-сайту;

 

- формування, перевірка та підтвердження електронної відмітки часу;

 

- реєстрована електронна доставка;

 

- зберігання вдосконалених електронних підписів, печаток, електронних міток часу і сертифікатів, пов'язаних з цими послугами.

 

Кваліфіковані постачальники електронних довірчих послуг можуть здійснювати діяльність за умови внесення коштів на поточний рахунок із спеціальним режимом використання в банку або страхування цивільно-правової відповідальності для забезпечення відшкодування шкоди, яку може бути заподіяно користувачам таких послуг або третім особам.

 

Розмір внеску на поточному рахунку із спеціальним режимом або страхової суми не може становити менше 1000 мінімальних розмірів заробітної плати.

 

Юридичні особи та фізичні особи підприємці, які мають намір надавати електронні довірчі послуги, повинні бути внесені в Довірчий список, який публікується на офіційному сайті центрального засвідчувального органу. Доступ до нього забезпечується безкоштовно і цілодобово, а інформація є відкритою.

 

Припиняє свою діяльність кваліфікований надавач в разі:

 

- прийняття центральним засвідчувальним органом рішення про виключення його з Трастового списку;

 

- прийняття ним рішення про припинення надання кваліфікованих електронних довірчих послуг, зазначених в довірчому списку;

 

- припинення діяльності кваліфікованого постачальника;

 

- набрання законної сили рішенням суду про виключення його з Трастового списку, оголошення його померлим, визнання безвісно відсутнім, недієздатним, обмежено дієздатним, визнання його банкрутом.

 

Вести Довірчий список буде Міністерство юстиції України, а розміщуватися він буде на сайті Центрального засвідчувального органу. Перевіряти надавачів електронних довірчих послуг буде Держспецзв'язку. Також Кабінет Міністрів Українивже зареєстрував у Раді законопроект для узгодження законодавства з Законом про електронні довірчих послуги

 

Президент підписав Закон «МаскіШоуСтоп-2»

Консультує начальник Головного територіального управління юстиції у Миколаївській області Роман Возняк

 


Президент Петро Порошенко підписав Закон «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення забезпечення дотримання прав учасників кримінального провадження та інших осіб правоохоронними органами під час здійснення досудового розслідування» (проект № 8490), який отримав назву «МаскіШоуСтоп 2». Закон вступить в силу з дня, наступного за днем ​​його опублікування.

Закон є логічним продовженням Закону № 2213 «МаскіШоуСтоп 1», вдосконалюючи ряд питань, зокрема покликаний усунути практику порушення кримінальнихсправ непрямими методами.

Документом внесено зміни до статті 220, 284, 303, 309 Кримінального процесуального кодексу України в частині надання іншій особі, права або законні інтереси якого обмежуються в ході досудового розслідування, або його представнику, права заявляти клопотання слідчому, прокурору про закриття кримінального провадження, якщо існує не скасована постанова слідчого, прокурора про закриття кримінального провадження з підстав, передбачених у КПК, а в разі відмови в задоволенні клопотання - звернутися зі скаргою до слідчого судді. При цьому передбачено, що визначення слідчого судді про відмову в задоволенні відповідної скарги може бути оскаржено в апеляційному порядку.

Внесено зміни до статті 307 КПК, якими передбачено, що визначення слідчого судді, яким задоволено скаргу на рішення, дії або бездіяльність органу досудового розслідування, направляється керівникові органу, службовою, посадовою особою якого є слідчий, прокурор, для організації проведення службового розслідування і вирішення питання про притягнення винних осіб до відповідальності.

Законом також внесено зміни до статті 130 КПК, статтю 1191 ГК України, статті 2, 4 Закону «Про порядок відшкодування шкоди, завданої громадянинові незаконними діями органів, що здійснюють оперативно-розшукову діяльність, органів досудового розслідування, прокуратури і суду», якими передбачена можливість держави, в разі відшкодування шкоди, завданої слідчим, прокурором, за рахунок держбюджету, застосовувати право зворотної вимоги до винних осіб у разі встановлення в їх діях складу не тільки кримінального правопорушення, але і при наявності ознак дисциплінарного проступку за результатами службового розслідування, проведеного на підставі рішення суду, яким задоволено скаргу на рішення, дії або бездіяльність органу досудового розслідування.

У Законі прописаний наступний порядок притягнення до кримінальної відповідальності:

- скарга на дії/бездіяльність слідчого або прокурора;

- рішення суду про задоволення скарги (в ньому вказується обов'язковість службового розслідування);

- службове розслідування;

- матеріальне або дисциплінарне стягнення.

 

Підставою для залучення правоохоронця до кримінальної відповідальності має бути рішення суду.

 

Зареєструвати бізнес можна он-лайн

 

ПРЕС-РЕЛІЗ 

Зареєструвати бізнес можна он-лайн

Зареєструвати фізичну особу-підприємця або юридичну особу можна завітавши до «Онлайн будинку юстиції» (https://online.minjust.gov.ua/), так само можна й припинити підприємницьку діяльність. Про це повідомив начальник Головного територіального управління юстиції у Миколаївській області Роман Возняк.

«Скористатися послугами платформи можна з будь-якої точки світу, у будь-який час, єдина умова – наявність Інтернету. Задля зручності користувачів на порталі сервісу розміщена інструкція з отримання кожної запропонованої послуги, також можна залишити відгук», - зазначив Р. Возняк.

Щоб зареєструвати або ліквідувати ФОП за допомогою сервісу, потрібно зареєструватися в «Онлайн-будинку юстиції», зайти до персонального кабінету. Там користувачеві доступні форми заяв, які потрібно заповнити та подати на розгляд он-лайн. Одночасно з подачею документів для державної реєстрації фізичної особи-підприємцем у електронній формі може бути подана заява на обрання спрощеної системи оподаткування.

Відзначимо, що для того, щоб відправити заповнену форму на реєстрації чи припинення ФОП на розгляд державному реєстратору, необхідно мати електронний цифровий підпис.

Окрім он-лайн реєстрації бізнесу, портал дозволяє отримати дублікати документів про державну реєстрацію актів цивільного стану, а також відповідні витяги з Державного реєстру актів цивільного стану громадян, необхідну інформацію з електронних реєстрів державної влади, замовити пристрої, які є носіями ЕЦП, для фізичних та юридичних осіб. Також за допомогою сервісу можна вберегтись від незаконного переоформлення майна або корпоративних прав, використавши функцію «SMS-маяк».

 

 

Прес-служба Головного територіального

управління юстиції у Миколаївській області

тел. (0512) 47-64-21

press.justmykolaiv@gmail.com


 

Прес-реліз преференції для батьків, що сплачують аліменти


ПРЕС-РЕЛІЗ

#ЧужихДітейНеБуває - запроваджено систему мотивації батьків, які сумлінно виконують свої обов’язки та вкладають кошти у розвиток власних дітей.

«Останнім часом багато говоримо про досягнення державних виконавців Миколаївщини в напрямі стягнення боргів аліментів. Звісно, похвалитися є чим, адже наразі вже маємо у 2,5 рази більшу суму, ніж за весь попередній рік. В більшій мірі це пов’язано з тими обмеженнями до боржників, які запровадженні Законом #ЧужихДітейНеБуває. Проте ухвалений пакет законів передбачає не лише покарання, він вперше запроваджує комплекс позитивних стимулів для батьків, які дбайливо піклуються про повний і всебічний розвиток своїх дітлахів», - відзначив начальник Головного територіального управління юстиції у Миколаївській області Роман Возняк.

Перш за все, передбачено пільги та преференції для тих, хто сумлінно виконує свій батьківський обов’язок, витрачаючи додаткові кошти на навчання дітей у гуртках, тренування у спортивних секціях тощо. Сьогодні певні податкові преференції батьки отримують, наприклад, у вигляді відшкодування частини вартості навчання своїх дітей у вищих навчальних закладах, і, очевидно, що така практика має бути розширена на інші рівні та сфери розвитку дитини. До того ж, говорячи про податкові преференції, слід зауважити, що скасовується також оподаткування аліментів від батьків-нерезидентів, тобто якщо один із батьків дитини постійно проживає за кордоном, то аліменти від нього дитина отримуватиме в «чистому» вигляді, без будь-яких відрахувань до державної казни.

Важливим стимулом є й те, що добросовісний платник аліментів, по-перше, отримує додаткові гарантії щодо контролю за витратою сплачених ним коштів, а, по-друге, йому додатково гарантується реалізація права бачитися з малюком та брати участь у його вихованні.

Водночас, тепер Закон передбачає спрощений порядок виїзду за кордон з тим із батьків, який проживає окремо, але сумлінно виконує свої батьківські обов’язки, насамперед, сплачуючи аліменти.

Що для цього потрібно?

1 КРОК. Написати  рекомендованого листа другому з батьків з проханням надати згоду на виїзд з дитиною за кордон.

2 КРОК. Якщо протягом 10-ти днів після вручення рекомендованого листа згоду не надали – подати до суду заяву щодо надання дозволу на виїзд з дитиною за кордон без згоди другого з батьків.

3 КРОК. На кордоні пред’явити нотаріально посвідчену згоду другого з батьків на виїзд або копію рішення суду про дозвіл на виїзд дитини.

Але пам’ятайте, що повернутися в Україну з дитиною потрібно у строк, передбачений згодою чи рішенням суду!

 

 

Прес-служба Головного територіального

управління юстиції у Миколаївській області

тел. (0512) 47-64-21

press.justmykolaiv@gmail.com

Про процедуру реєстрації народження дитини розповідає Міністр юстиції України Павло Петренко


Доброго дня, пане Міністре. Ми чекаємо через 6 місяцівна первістка. Просимо Вас детально пояснити процедуру реєстрації. Бо від батьків допомоги не багато – все з їхнього часу змінилося, а друзі всі говорять по-різному. Дякую.

Тоня Симоненко

Що потрібно зробити після народження дитини?

Батьки зобов’язані не пізніше 1 місяця від дня пологів зареєструвати народження дитини в органі державної реєстрації актів цивільного стану за місцем проживання одного з батьків або за місцем народження дитини.

Заявниками можуть бути як батьки дитини, так й інші особи. Присутність обох батьків є обов’язковою, якщо батьки мають різні прізвища.

Державна реєстрація проводиться з одночасним визначенням походження дитини та присвоєнням їй імені, прізвища та по батькові.

Як визначається походження дитини?

Походження дитини від матері визначається на підставі документа закладу охорони здоров'я про народження нею дитини.

Походження дитини від батька визначається на підставі свідоцтва про шлюб, якщо на час народження дитини мати перебувала з ним у шлюбі.

Якщо батьки не перебувають у шлюбі, походження дитини від батька визначається за письмовою заявою матері та батька дитини про визнання батьківства або за рішенням суду.

При народженні дитини у матері, яка не перебуває у шлюбі, у випадках, коли немає спільної заяви батьків або відповідного рішення суду, запис про батька провадиться за прізвищем та громадянством матері, а ім'я та по батькові батька дитини записуються за її вказівкою.

Які документи потрібні для реєстрації народження?

Одночасно із заявою про державну реєстрацію народження (усною або письмовою) для проведення державної реєстрації народження дитини подається:

-           паспорт заявника, якщо заявниками є не батьки;

-           документ, який підтверджує факт народження – медичний документ, виданий закладом охорони здоров'я;

-          паспорти батьків або одного з них;

-          документ, що підтверджує походження дитини від батька (свідоцтво про шлюб або спільна заява матері та батька дитини, або заява матері); 

-          за відсутності документа закладу охорони здоров’я або медичної консультативної комісії, підставою для реєстрації народження є рішення суду про встановлення факту народження.

Як визначитися з ім’ям, прізвищем та по батькові дитини?

При державній реєстрації народження дитині присвоюється прізвище, ім’я та по батькові, які індивідуалізують особу, виділяють її з-поміж інших.

Прізвище дитини визначається за прізвищем батьків. Якщо мати й батько мають різні прізвища, прізвище дитини визначається за їхньою згодою. Батьки, які мають різні прізвища, можуть присвоїти дитині подвійне прізвище. Спір між батьками щодо прізвища дитини може вирішуватися органом опіки або судом.

Ім’я дитини визначається за згодою батьків. Ім’я дитини, народженої жінкою, яка не перебуває у шлюбі, визначається матір’ю дитини. Дитині може бути дано не більше двох імен, якщо інше не випливає зі звичаю національної меншини, до якої належать мати або батько. Спір між батьками щодо імені дитини може вирішуватися органом опіки або судом.

По батькові присвоюється за власним іменем батька. Якщо батько має подвійне ім’я, то по батькові дитині присвоюється за одним із них. На прохання батьків по батькові може також утворюватися згідно з національними традиціями або не присвоюватися взагалі.

Якщо батьківство дитини не визнано, по батькові визначається за іменем особи, яку мати дитини назвала її батьком.

Де працює послуга з прийому документів для реєстрації у пологових?

З метою створення сприятливих умов, спрямованих на спрощення доступу громадян до адміністративних послуг, в усіх регіонах України надається послуга щодо прийому документів для державної реєстрації народження та видачі відповідного свідоцтва безпосередньо в пологових будинках. Загалом у 477 медичних установах. За 2016-2017 роки цією послугою скористалися 238 166 громадян.

Інформація про пологові будинки, в яких можна отримати свідоцтво про народження дитини, розміщена на офіційному веб-сайті Міністерства юстиції (https://minjust.gov.ua).

Чи є покарання для батьків, які несвоєчасно зареєстрували дитину?

Несвоєчасна без поважної причини державна реєстрація батьками народження дитини в державних органах державної реєстрації актів цивільного стану тягне за собою накладення штрафу від одного до трьох неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (від 17 до 51 грн).

Куди звертатися, щоб отримати детальну консультацію?

Ви можете звернутись до Головного територіального управління юстиції у Миколаївській області. Адреса: м. Миколаїв, вул. 8 Березня, 107; тел./факс (0512) 47-41-28. E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Захищаймо права разом!

Опитування

Як часто Ви відвідуєте бібліотеку?

Раз на рік - 19%
Раз на місяц - 17.2%
Раз на тиждень - 24.1%
Кожен день - 29.3%
Жодного разу - 10.3%

Total votes: 58

Відео про бібліотеку




Copyright ® 2012; Vyzer O.M.; E-mail: vyzer62@gmail.com